2024. november 23. szombat

Hírek

Népszerű hírek

Friss hírek

Cikkek
Keresés
Vissza
Központi nyomtatás konszolidációja
Hír

Központi nyomtatás konszolidációja a költségcsökkentés érdekében.

Jelenlegi állapot

Jelenleg cégünknél több gyártó több típusú eszközét használjuk. Vegyesen megtalálhatók a kiemelten gazdaságtalan tintasugaras, és a lézer technológiára épülő eszközök is. Elmondhatjuk, hogy a fenti eszközök 90%-a több mint 6 éve üzemel cégünknél. Nyomtatóink esetében az eszközök korából, és a használt technológiából adódóan a kellékanyagok költsége nagyon magas. Alkatrész ellátottságuk megszűnt, illetve javításuk gazdaságtalan. Probléma továbbá, a nem egységes típus miatt a kellékanyagok beszerzése, raktározása. Nagy raktárkészlettel kell rendelkeznünk, hogy minden esetben, minden eszközhöz biztosítani tudjuk a megfelelő kellékanyagot.

Jövőkép

Mind a kiadások csökkentése, a raktárkészlet optimalizálása, mind a munkaállomások homogenizálása, az informatikai szoftverek naprakészen tartása miatt, illetve a könnyebb kezelhetőség és ellenőrizhetőség miatt szükségessé vált új, nagy teljesítményű irodai eszközök beszerzése. A beszerzésre kerülő, azonos kellékanyaggal üzemelő nagy teljesítményű Konica Minolta eszközök szintenként kerülnek elhelyezésére. Minden központi nyomtató kártyaolvasóval rendelkezik, mely olvassa a dolgozók belépőkártyáját, így összerendelhető a nyomtatott, szkennelt, fénymásolt mennyiség, időpont, a feladatot indító személlyel.

Bekerülési és üzemeltetési költség, megtérülés

A számítások alapján a központi nyomtatók, és hozzá tartozó kártyaolvasók, SafeQ szoftver, hálózati bővítés bekerülési költsége körülbelül: 3 500 000 - 4 000 000,- Ft Az üzemeltetési költséget és a bekerülési költséget figyelembe véve, a központi nyomtatás megtérülése maximum 3 év.

2012. december 11., 09:17
Vissza

Központi nyomtatás konszolidációja

2012. december 11., kedd 09:17

Központi nyomtatás konszolidációja a költségcsökkentés érdekében.

Jelenlegi állapot

Jelenleg cégünknél több gyártó több típusú eszközét használjuk. Vegyesen megtalálhatók a kiemelten gazdaságtalan tintasugaras, és a lézer technológiára épülő eszközök is. Elmondhatjuk, hogy a fenti eszközök 90%-a több mint 6 éve üzemel cégünknél. Nyomtatóink esetében az eszközök korából, és a használt technológiából adódóan a kellékanyagok költsége nagyon magas. Alkatrész ellátottságuk megszűnt, illetve javításuk gazdaságtalan. Probléma továbbá, a nem egységes típus miatt a kellékanyagok beszerzése, raktározása. Nagy raktárkészlettel kell rendelkeznünk, hogy minden esetben, minden eszközhöz biztosítani tudjuk a megfelelő kellékanyagot.

Jövőkép

Mind a kiadások csökkentése, a raktárkészlet optimalizálása, mind a munkaállomások homogenizálása, az informatikai szoftverek naprakészen tartása miatt, illetve a könnyebb kezelhetőség és ellenőrizhetőség miatt szükségessé vált új, nagy teljesítményű irodai eszközök beszerzése. A beszerzésre kerülő, azonos kellékanyaggal üzemelő nagy teljesítményű Konica Minolta eszközök szintenként kerülnek elhelyezésére. Minden központi nyomtató kártyaolvasóval rendelkezik, mely olvassa a dolgozók belépőkártyáját, így összerendelhető a nyomtatott, szkennelt, fénymásolt mennyiség, időpont, a feladatot indító személlyel.

Bekerülési és üzemeltetési költség, megtérülés

A számítások alapján a központi nyomtatók, és hozzá tartozó kártyaolvasók, SafeQ szoftver, hálózati bővítés bekerülési költsége körülbelül: 3 500 000 - 4 000 000,- Ft Az üzemeltetési költséget és a bekerülési költséget figyelembe véve, a központi nyomtatás megtérülése maximum 3 év.

Tatabánya Erőmű Kft
2800 Tatabánya, Vájár köz 2.
Telefon: +36 (34) 594-800
Telefax: +36 (34) 594-811
Központi cím: info@tber.hu
Titkárság: titkarsag@tber.hu
Honlap: https://www.tber.hu
Webmester: web@tber.hu